Offentlige aktører på TikTok

Utelater man de yngste i befolkningen ved å ikke være tilstede i deres foretrukne kanaler? Sosiale medier har blitt en informasjonskanal for mange offentlige aktører, men hvor er det egentlig riktig å være? Med hvilke budskap? Og er det sånn at man som offentlig aktør bør være i alle kanaler? Kine Victoria Fosshaug, kreativ leder i Ferskvann reklamebyrå, gir oss innsikt i hvem vi treffer best på de ulike plattformene, og verdien av å kommunisere i flere kanaler. Alt handler om relevans, og å forstå hver enkelt målgruppes bruk av sosiale medier.

Kine er kreatør og tekstforfatter med flere års bakgrunn fra reklamebransjen, og har vært med på reisen fra de første annonsene på Facebook, til hvordan vi i dag når ut til en hel befolkning gjennom segmentert kommunikasjon på ulike sosiale plattformer. Gjennom innsikt, strategi og kreativitet, skaper og forsterker Ferskvann daglig kommunikasjonen til flere offentlige og private virksomheter – i både digitale og mer tradisjonelle kanaler.

Portrett av kvinne. Foto.
Kine Victoria Fosshaug er kreativ leder i Ferskvann
Reklame

Kommentarer er stengt.

Website Built with WordPress.com.

opp ↑

%d bloggere liker dette: