Sukess i egne kanaler

Aina Lunde– Vi har tre ulike kategorier for egne kanaler: personlige (f.eks et foredrag), digitale (f.eks en power point) og fysiske (f.eks en bok). Det er ikke noe nytt med egne medier, men i dag er mediene mye mer lett tilgjengelige. De nye kanelen har ulike styrker og egenskaper, sa Aina L. Lunde, medforfatter av boken ”Suksess med egne medier” og kreativ leder i PRoperatørene.

Lunde formidlet også en spådom fra analysebyrået Aegis Media om at vi i løpet av de neste fem årene vil utvide mediehverdagen vår med totalt 90 minutter. Dette skyldes at vi bruker flere medier samtidig.

Aina L. Lunde var også opptatt av at vi må være bevisste på hvilke medier vi velger bevisst og hva vi velger bort. 

– Ta en test og finn ut hvor mottakelige folk er for det du vil formidle, og hvor mye kunnskap har folk om temaet? Deretter må det velges kanaler etter dette. Bruk hele organisasjonen og få hjelp til å finne de gode historiene, forankre dem og deretter formidle dem! sa Aina L. Lunde.

 

 

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

WordPress.com.

opp ↑

%d bloggere like this: